Re: niemozliwy do otwarcia pdf

Autor: agent73 <agent73_no_spam_at_gazeta.pl>
Data: Fri 26 Feb 2010 - 19:38:16 MET

On Fri, 26 Feb 2010 18:41:47 +0100, "Araneus Diadematus"
<warchlak@chlewik.pl> wrote:

>Możesz zarzucić jakimś linkiem do problematycznego pliku? Bo u mnie
>kłopotów z tekstowymi PDF-ami nie ma.
>Mnie sie bezproblemowo wydrukowała pierwsza strona (dalej nie
>drukowałem, szkoda papieru)
>http://www.ztm.waw.pl/download.php?z=90&i=513&l=1&m=1

Dotyczy to dokładnie wszystkich plików, w tym, który podlinkowałeś,
również już na podglądzie wydruku mam puste ramki. Oczywiście nie na
podglądzie w foxicie, tylko następnym - ze sterownika drukarki (mam
taką funkcję w driverach do hp 930c). Foxit v. 3.1 (najnowsza), ale to
raczej nie zależy od wersji, bo na wcześniejszych też tak miałem.
Driver drukarki zmieniałem na inny - ten dołączony do Windowsów - nie
pomogło. Z czymś się Foxit u mnie "gryzie", ale nie potrafię znaleźć z
czym... Jak zmienię, żeby tekst drukował tak jak grafikę, też nie
pomaga...

--
A.