Re: niemozliwy do otwarcia pdf

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Fri 26 Feb 2010 - 18:01:48 MET

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:hm8sk4$o9n$1@inews.gazeta.pl...
> Araneus Diadematus in news:4b87d27d$1@news.home.net.pl
> [..............]
>
> 1.3, zanim zaczeli z foxita jakas kolubrynke robić...

Dziękuję, koniec tematu. To tak, jakbyś dzisiejsze strony otwierał
MSIE3, dziwiąc się, że babolą się i nie chcą chodzić.
Hmm.. I jeszcze się dziwisz? mój najnowszy Foxit, to ok. 13 MB, prawda,
to więcej, niż dyskietka. Instalka Acrobata, to 26 MB. Rozrośnięty po
instalce hmm... kojarzy mi się coś koło setki.
A jednak nadal o niebo od Acrobata szybszy. No, już nie żyłuj tak
miejsca na dysku, kompresją plików możesz się ratować w razie czego.
(potrzebowałem - na partycji 4GB weszło mi dzięki temu 5.5 GB danych)

--
Pająk chwat,
wszystkich brat!