Re: niemozliwy do otwarcia pdf

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Fri 26 Feb 2010 - 17:24:22 MET

Araneus Diadematus in news:4b87d27d$1@news.home.net.pl
[..............]
> Tak w ogóle, to którego Foxit-a masz?

1.3, zanim zaczeli z foxita jakas kolubrynke robić...

> Starsze miały kilka baboli, np.
> faktura elektroniczna z UPC była w nich nieczytelna, a w najnowszym
> jest. Chrzanię, że najnowszy nie ma języka polskiego, przynajmniej, nie
> zawsze daje się ściągnąć.
> (oj, tu się za szybko wysłało)
> Może spróbuj go zaktualizować?
> Chociaż dwa razy zdarzyło mi się zainstalować na moment Acrobata i
> odczytać problematycznego PDF-a., potem go wywalałem. Teraz na szczęście
> wszystko gra.

wycialem programem do usuwania stron z pdf-ów [nie musi otworzyc pdf-a by to
zrobic] pierwsza strone i bez problemu foxit otworzyl pdf-a, ale po paru
stronach znow napotkal problematyczna stronice i wylozyl sie elegancko.

teraz przypomnialem sobie, ze ten plik juz kiedys usilowalem otworzyc w
acrobacie - tez nie dawal sie, padaka.
Jakis blad w strukturze "pdf", naglowkowy..., jakies bledne drukowanie do
pdf-a przy wykonywaniu go... Sam nie wiem...