Re: dwa antywirusy w Win XP Home SP3

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 10 Feb 2010 - 03:27:49 MET

Użytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:17abxc9vw4f92.1f4fna9ng3ign.dlg@40tude.net...
> Caly dowcip w tym, ze teraz, z dwoma antywirusami, jest szybciej niz z
> jednym AVG... i to nie troche, tylko o wiele.

Możliwe, że masz niebywałe szczęście, to gratuluję. Ale też możliwe, że
programy się żrą i w rezultacie nie działa żaden, bo się wzajemnie
udupiają na starcie i nawet nie podejmują pracy... wtedy pech i
współczucie. Zdaje mi się, że jakiś program działal z 2 silnikami, nie
pamiętam, czy równolegle, czy przełączało się. Jednym byl bodajże
Kasperski, a drugi... nie pamiętam.

--
Pająk chwat,
wszystkich brat!