Re: dwa antywirusy w Win XP Home SP3

Autor: Maciek <docktor_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 10 Feb 2010 - 11:24:51 MET

Dnia Wed, 10 Feb 2010 03:27:49 +0100, Araneus Diadematus napisał(a):

> Możliwe, że masz niebywałe szczęście, to gratuluję. Ale też możliwe, że
> programy się żrą i w rezultacie nie działa żaden, bo się wzajemnie
> udupiają na starcie i nawet nie podejmują pracy... wtedy pech i
> współczucie. Zdaje mi się, że jakiś program działal z 2 silnikami, nie
> pamiętam, czy równolegle, czy przełączało się. Jednym byl bodajże
> Kasperski, a drugi... nie pamiętam.

Avira dziala na pewno, bo podczas ladowania jakiegos katalogu tymczasowego
Avasta wykrywa w nim sygnatury wirusow. Sam Avast tez wydaje sie dzialac
ok... Jego proces jest uruchomiony i - sadzac po zajetosci procesora - cos
robi. Skanowanie na żądanie w przypadku obu narzedzi dziala OK.

--
pozdrawiam,
Maciek