[Win7] Centrum sieci i udostępniania - brak reakcji po kliknięciu na Połącz lub rozłącz.

Autor: _drc_ <drc_at_hop.siup>
Data: Tue 09 Feb 2010 - 22:57:46 MET

Witam!

Mam pewien problem z Windows 7. Mianowicie, nie wyświetla mi się okienko
"Połącz lub rozłącz" widoczne m.in. w "Centrum sieci i udostępniania".
Efekt ten jest też widoczny po kliknięciu lewym przyciskiem w obszarze
powiadomień na ikonce sieci - nie ma żadnej reakcji.

Czy ktoś mógłby podpowiedzieć co mogło doprowadzić do takiego stanu rzeczy
oraz naprowadzić na rozwiązanie?

Pozdrawiam,
_drc_