Re: Widnows 7 - jak skonfigurować sieć domową w połączeniu z XP?

Autor: Mateusz <mateusz.chmurzynski_at_gmail.com>
Data: Tue 09 Feb 2010 - 21:37:45 MET

windows7 - o ile się nie mylę, korzysta z 128bit szyfrowania przy
udostępnianiu zasobów. XP korzysta z 40-56bit szyfrowania. Tutaj jest
niezgodność.

Control Panel\All Control Panel Items\Network and Sharing Center
\Advanced sharing settings - przechodzisz w dół do File sharing
connections i ustawiasz mu drugą opcję ze słabszym algorytmem. Poza
tym, Niżej jest coś takiego jak Password protect sharing - wyłączasz
to.

miałem ten sam problem z drukarkami w sieci - była udostępniona na
win7 a XP już nie mógł jej podpiąć.

Taki mały OT ale krew mnie zalewa jak czytam ten bełkot w/w. Jak już
się wysilacie na jakiekolwiek rady to przetestujcie to przynajmniej, o
czytaniu do oporu rzeczy typu http://banita.pl/konf/smb.html już w
ogóle nie wspominając...