Re: Jak zrobić większą konsolę?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 11:49:12 MET

Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl> napisał(a):
> No z poziomu kodu woła inne funkcje, dzięki czemu może się nie wywalić
> na zablokowanych plikach...

Czy programista umie obsługiwać wyjątki to już jego sprawa a nie funkcji. I
ciekaw jestem które inne funkcje.

> Tak czy siak, kopiowanie Windows jest
> skopane, więc muszę używać takich zarządców plików, które mają swoje
> kopiowanie. I niestety darmowe zarządcy pod GUI nie mają swojego
> kopiowania. Więc pozostają konsolowe w stylu DN czy Far, o czym było w
> pierwotnym liście.

Co jest konkretnie skopane? Przeciąganie myszką plików w explorer.exe? Czy
wspomniane CopyFileEx?
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa363852(VS.85).aspx Mówimy o innych
poziomach.
Taka systemowa funkcja obsłuży Ci np. kopiowanie uprawnień i atrybutów. Czy
FAR też to robi? Co robi jak natkanie się na symlink?
I nie wiem czemu konsolowość/okienkowość miałaby mieć jakiś związek z
wykorzystywanymi funkcjami.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/