Re: Jak zrobić większą konsolę?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 11:08:07 MET

> OK
> Tylko, że tutaj nastąpiło nieporozumienie. Ty mówiłeś o funkcjach
> powłoki Windows a Radek chyba pytał o funkcje WinAPI.
> I ja też pytałem o
> funkcje na poziomie kodu. Nie trzeba się od razu obrażać.

No z poziomu kodu woła inne funkcje, dzięki czemu może się nie wywalić
na zablokowanych plikach... Tak czy siak, kopiowanie Windows jest
skopane, więc muszę używać takich zarządców plików, które mają swoje
kopiowanie. I niestety darmowe zarządcy pod GUI nie mają swojego
kopiowania. Więc pozostają konsolowe w stylu DN czy Far, o czym było w
pierwotnym liście.

--
Przemysław Adam Śmiejek