Re: Jak zrobić większą konsolę?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 12:05:03 MET

> Czy programista umie obsługiwać wyjątki to już jego sprawa a nie
> funkcji.

No więc programiści Windows nie potrafią. Tak czy siak, problem jest.

> Co jest konkretnie skopane? Przeciąganie myszką plików w explorer.exe?
> Czy wspomniane CopyFileEx?
> http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa363852(VS.85).aspx Mówimy o
> innych poziomach.

Nie wiem co. Wiem, że jak FreeCommander i inne darmowe wołają Windowsa
do kopiowania/kasowania i przez to wywalają się na potrzebnych
operacjach. Salamander ma własne kopiowanie i obsługuje PONÓW i POMIŃ.
Dlatego w domu używam Salamandra. Ale w terenie muszę sięgać po fara,
bo tam nie mam licencji na salamandra.

> Taka systemowa funkcja obsłuży Ci np. kopiowanie uprawnień i atrybutów.

Możliwe. Niespecjalnie mi na tym zazwyczaj zależy.

> Czy FAR też to robi? Co robi jak natkanie się na symlink?

Nie wiem, nie używałem nigdy symlinków. W Windows są one słabo w użyciu,
bo FAT ich nie obsługuje, więc mało modne są.

> I nie wiem czemu konsolowość/okienkowość miałaby mieć jakiś związek z
> wykorzystywanymi funkcjami.

Nie ma. Nie pisałem, że ma. Pisałem, że nie znalazłem darmowego zarządcy
plików działającego pod GUI, który ma kopiowanie z POMIŃ i PONÓW, więc
muszę się posiłkować konsolowymi.

--
Przemysław Adam Śmiejek