Re: Jak zmusić Wistę do Fullscreen?

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 12:44:44 MET

Przemysław Adam Śmiejek pisze:
> Moja renówka ma 18 lat i jeździ i dobrze. I szczerze mówiąc nawet nie

I ile paliwa zużywa przy jakiej mocy silnika, momencie obro-
towym i jego charakterystyce?

> nówkę. I skłaniam się jednak ku 4tysiące na starego. Człowiek się nie
> przejmuje otarciami, naprawy są tanie, a czy nówka będzie lepsza? na
> pewno brzydsza, bo im nowsze auta tym brzydsze są.

Z wyglądem bywa również, natomiast zdecydowanie stwierdzam,
że nowsze silniki jednak najczęściej charakteryzują się
lepszą charakterystyką i kulturą pracy. Postępu technicz-
nego jednak nie da się zignorować. Nie o samo spalanie
chodzi, ale też o to, ile z litra paliwa da się wycisnąć
mocy i dynamiki jazdy.

> Zostało wyparte z braku oprogramowania. Tylko tam był jednak skok

Nie. Do Windows 3.1 było mnóstwo oprogramowania. Windows 95
przez długi czas używano *wyłącznie* z aplikacjami 16-bito-
wymi. Doskonale to pamiętam, po zaczynałem użytkowanie nawet
od bety Chicago.

> Jeżeli komp służy dobrze z windowsem 98 jako maszyna do pisania, komp
> dla księgowej etc. to nie ma powodu jego wymiany.

Aż się nie zepsuje. I wtedy będzie płacz. Czasem warto wymie-
niać prewencyjnie.

Poza tym mam doświadczenia z pracą w dziekanacie uczelni,
gdzie stare komputery, właśnie z Windows 98, *musiały* zo-
stać wymienione, bo pracownicy widzieli jasno jaka jest
różnica między ich nowymi domowymi komputerami, a tym zło-
mem. Nikt nie chciał za każdym razem czekać 10 sekund na
uruchomienie edytora tekstu.

|                 |  Politechnika Śląska                   |