Re: Przyspieszanie Se7en

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 12:30:51 MET

news:2010020410142300@grush.one.pl...

> Problem w tym, że:
>
> a) Niestety korzystają. Byle program dzisiaj zajmuje często
> całe megabajty pamięci mimo, że *da się* napisać równie
> funkcjonalny, szybszy i oszczędniejszy. Programiści idą
> niestety na łatwiznę.

  Nie generalizuj. W wielu przypadkach programista ma znikomy wpływ na
wymagania co do pamięci bo większość zużycia pamięci wywodzi się z systemu
lub używanego narzedzia a nie kodu tworzonego przez programistę.

> b) Przy tak niskich cenach kto się ograniczy do 1 GiB, skoro
> za kilkadziesiąt złotych więcej może mieć dwa razy pojem-
> mniejszą pamięć, a wydajność na pewno podskoczy choćby z
> racji buforowania plików? Poza tym patrz punkt a)
>
> I to jest właśnie smutne.

  To nie jest smutne - ja się cieszę, że można mieś szybki i stabilny
komputer (zastępujący kilka komputerów) za rozsądną cenę oraz dużą ilość
oprogramowania do wyboru :)

--
marfi