Re: Przyspieszanie Se7en

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 13:49:20 MET

marfi wrote:

> To nie jest smutne - ja się cieszę, że można mieś szybki i stabilny
> komputer (zastępujący kilka komputerów) za rozsądną cenę oraz dużą
> ilość oprogramowania do wyboru :)

No to jest właśnie ten tok myślenia, którym podążają piszący takie
programy. Ale gdy sobie porównasz np. takiego Thunderbirda v2 z
ClawsMail to trudno znaleźć jakieś solidne argumenty za Thunderbirdem.
OK, Claws pod Win jest nieco wykastrowany (LDAP i słownik) ale
możliwości są podobne. Claws zajmuje ok 10-20 MB pamięci, TB
obsługujący te same skrzynki na tym samym PC 60-100MB. I takich
przykładów pewnie byłoby więcej.
I tak mając dobrze działający PC po pojawieniu się nowszej lepszej
wersji jakiegoś programu okazuje się, że już nie działa dobrze/sprawnie
i należy go wymienić .....
A najgorsze, że cieszą prawie wszyscy: Producenci sprzętu, MS (kolejny
OEM), nawet większość użytkowników (mam nowy fajny, lepszy komputer :) )
Tylko raz, że kosztuje to jednak dość sporo.

--
Wojtek