Re: jak zablokować aktualizacje FireFoxa?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 11:23:26 MET

W dniu 2010-02-04 10:58, Radosław Sokół pisze:
> 1) Z racji takich problemów właśnie IE8 ma tryb zgodności.

No najwyraźniej to nie wystarcza.

> 2) Ja bym raczej zostawił IE8 a wywalił to, co ma problemy
> z nowszą przeglądarką. Czy z powodu, że nowe klucze nie
> mieszczą Ci się w torbie rezygnujesz z wymiany na nowy
> zamka drzwi domu, który da się otworzyć byle gwoździem?

A skupiłeś się na tym, co napisałem? Z czego mam zrezygnować? Ze
współpracy z UM? Proponujesz, żeby jak USA ogłosić Deklarację
Niepodległości? Jak cię czasami słucham, to mam wrażenie, że tam na tej
uczelni to już całkiem wsiąkłeś w teoretyzowanie i że to już nawet nie
jest teoretyzowanie praktyczne, ale teoretyzowanie teoretyczne.

> Na parę dni można, a wtedy pewnie się pojawi nowsza, zgodna
> wersja.

Parę jak parę. Lightningowi zajęło to kilka miesięcy. A sporo rzeczy nie
pojawia się wcale albo z ogromnym opóźnieniem. Np. skórka Qute. Do
dzisiaj nie ma i pewnie nie będzie. Pewnie -- skórka nie jest ważną
rzeczą, ale chodzi o całość zagadnienia.

> To ciekawe dlaczego akurat fundacja Mozilla występuje prze-
> ciwko Google i zapowiada wycofanie Google jako strony star-
> towej z kolejnych wersji Firefoksa?

A moż-esz nie-ciąć w pół moi-ch wypo-wiedzi? Bo że swo-je tni-esz, to
two-je zbo-czenie, ale ja napisałem całą wypowiedź, w której było o tym,
że Gugiel się odwrócił od FFa i temu wieszczę jego upadek.

> A testowałeś z Forefoksem 3.6? Bo może już działa.

http://www.youtube.com/html5

Supported Browsers

Right now we support browsers that support both the video tag in HTML5
and the h.264 video codec. These include:

    * Google Chrome
    * Apple Safari (version 4+)
    * Microsoft Internet Explorer with Google Chrome Frame installed
(Get Google Chrome Frame)

> Google nie może sobie wybrać, jakie przeglądarki będą w sta-
> nie odtwarzać sekwencje wideo na nowej wersji YT.

Mo-że.

> Jeżeli
> nowe wersje Firefoksa będą obsługiwały potrzebne kodowanie
> obrazu, *też* będą świetnie działały.

Firefox jako pierwszy wprowadził kodeki OGG i osadzanie w stylu HTML5
już w wersji 3.5: http://www.mozilla-europe.org/pl/firefox/video/

I co z tego? I tak YT uznaje tylko koszernego Chroma i Safari.

--
Przemysław Adam Śmiejek