Re: [Win7] Firewall i obsługaprogramów

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 07:41:08 MET

Dnia Wed, 03 Feb 2010 23:34:46 +0100, hef napisał(a):

> Witam,
> czy da się skonfigurować windowsowego firewalla aby informował mnie o wszystkich
> nieautoryzowanych próbach połączenia z internetem - niezależnie co by to było -
> i to za każdym razem?
> Chodzi mi tu o rozwiązanie znane z ZoneAlarma Free, który wyłapuje każdy
> program/proces i pyta czy udzielić mu pozwolenia na łączenie z internetem w tym
> jednym przypadku oraz czy zapamiętać tę opcję czy też może pytać za każdym
> następnym razem.
>
> Jestem i tak za porządnym firewallem na serwerze więc moim głównym zmartwieniem
> [...]

Niestety w systemie nie ma takiej możliwości.

Kiedyś testowałem nakładkę na WF o zbliżonych możliwościach pod nazwą
Vista Firewall Control, ale nie działała ona zbyt dobrze. Teraz nazywa
się toto Windows 7 Firewall Control http://www.sphinx-soft.com/Vista.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/