Re: [Win7] Plik Zgodności - problemy

Autor: Michal Kawecki <michal.kawecki_at_novimpex.dyndns.biz>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 07:41:09 MET

Dnia Thu, 04 Feb 2010 04:27:09 +0100, hef napisał(a):

> * No to przynajmniej problem znaleziony, zidentyfikowany i gotowy do naprawy :-)
> Nie jest to nic poważnego ale jestem sobie w stanie bez problemu wyobrazić
> sytuację kiedy pod presją czasu, nie wiedząc o tym, można by se palnąć w łeb hehe
>
> Dzięki za dyskusję i pozdrawiam.

To już dla porządku dodam tylko, że Total Commander zachowuje się
poprawnie, tzn. widzi foldery założone w Virtual Store tak jakby były
one utworzone w Program Files. Nawet jeśli są puste.

P.S. Chyba jednak zgłoszę ten problem do poprawki :-). Thx.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/