Re: [Win7] Plik Zgodności - problemy

Autor: <BertTrust_at_gmail.com>
Data: Wed 03 Feb 2010 - 23:22:46 MET

Tzn istnieje sugestia, żem ślepy bądź co innego? :-)

Sytuacja do odtworzenia, którą przed chwilą sprawdziłem. Archiwum a w nim
katalog "SkinClassic" z katalogiem docelowym .../Skins - rozpakowuję i:
w katalogu C:/Program Files/XXX/Skins/ nie ma katalogu "SkinClassic", nie ma
również przycisku "pliki zgodności". Uruchamiam program chcąc wskazać katalog ze
skórkami i oczywiście nie mogę, bo nima. Jako, że to mój drugi dzień na siódemce
ultimate trochę i zajęło obczajenie funkcji "VirtualStore" takoż i tam zajrzałem
a tam, w prawidłowej oczywiście ścieżce jest ów katalog "SkinClassic".
Dodatkowo w między czasie, właściwie przez przypadek, w programie, do którego
owe skórki chciałem wrzucić - znalazłem opcję "prezentacja zainstalowanych
skórek" w wolnym tłumaczeniu po uruchomieniu której okazało się, że łon widzi
ową skórkę.
Więc - program skórkę widzi w Program Files/ ja nie.
Żeby była jasnośćć - przy rozpakowywaniu katalogu z archiwum wpisuję _ręcznie_
ścieżkę. Próbowałem też "przeglądaj w poszukiwaniu miejsca do rozpakowania".
Obydwa razy rozpakowywałem do C:/Program Files/ itd.
Za każdym razem nie było przycisku. Przycisk pojawił się dopiero wtedy, gdy
stworzyłem dowolny plik w katalogu VirtualStore/XXX/Skins/ - zaraz obok katalogu
"SkinClassic".
CZYLI jeszcze raz napiszę to, co napisałem w pierwszym poście i właściwie nie
wiem po co powtarzam. Przycisk "Pliki Zgodności" jest wyzwalany tylko przez nowe
pliki a nie przez nowe katalogi mimo iż powinien być wyzwalany przez obydwa (bo
chodzi w nim chyba o informację, że programy mogą mieć dostęp do danych, których
nie ma fizycznie w Program Files). Dla systemu Folder i Plik to Dane i powinny
być traktowane tak samo w tym wypadku - dokłądnie jak Dane - nie widzę żadnego
powodu dla którego ktoś specjalnie niechciałby aby było inaczej w tym konkretnym
wypadku.

Pozdrawiam.