Re: Przyspieszanie Se7en

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Wed 03 Feb 2010 - 00:02:08 MET

"OMSON" <omson@autograf.pl> wrote in message news:hka5tm$5dm$1@news.onet.pl...
> Nie, nie :) Wszystko ok i działa szybko. Chodziło mi o porady co warto
> wyłączyć, co przestawić, co przenieść - tyle. :)
> Dla naprowadzenia: pod Windows XP standardowo wyłączam hibernację,
> synchronizacje czasu przez internet,

czemu??

> automatyczne aktualizacje,

warto zostawic, mam sciagaj i nie instaluj

> przywracanie systemu

w zaleznosci od preferencji, tez wylaczam wole sobie obraz partycji raz na
jakis czas machnac

> ustawiam swap na sztywno

ogolnie dobry pomysl, zwlaszcza dla duzych ilosci ram - mocno pofragmentowany
plik potrafi dosyc zamulic system

> zmieniam wygląd na klasyczny
> wyłączam efekty wizualne dla najlepszej wydajności czy

kwestia gustu

> udostępnianie drukarek i dokumentów w sieci (proste zabiegi a każdy minimalnie
> przyspiesza OS)

korzystam wiec nie sprawdze

> Dla wygody i porządku zmieniam ścieżki dla Moje dokumenty czy zmienne
> środowiskowe, temp'ów przeglądarek itd.
> Jest jeszcze trochę tego w XP co warto przestawić na starcie (nie cjce mi sie
> rozpisywać - sporym ułatwieniem jest XP-AntiSpy chociażby, gdzie umożliwia
> wygodne przestawianie tych ostawień w jednym okienku interfejsu). Mnie chodzi
> o wypraktykowane zabiegi ale pod Windows 7.

ja wylaczam usluge Windows search, Security center, Offline files oraz
Defendera, poza pierwsza raczej nie maja istotnego wplywu na szybkosc
(search potrafi mi niezle zamulic system, a jego bazy rosna do dosyc
duzych rozmiarow) ale zupelnie z nich nie korzystam wiec...