Re: Inne cmd

Autor: Netx <nospam_at_gazeta.pl>
Data: Tue 02 Feb 2010 - 23:35:18 MET

W dniu 2010-02-02 21:55, Konrad Kosmowski pisze:

> W sumie nawet nie musisz nic modyfikować:
> http://stream.sleepoverrated.com/post/13778489/open-command-here-with-console2

Ta instrukcja okazała się pomocna, dzięki.

"PowerToy" chyba jest niekompatybilny z Win7 x64, bo
wyskakuje ostrzeżenie, ale wystarczyło przyjrzeć się tej
instrukcji powyżej i dodać własną komendę:
[HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\shell\Console2 tutaj]
@="OtwĂłrz Console 2 tutaj"

[HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\shell\Console2 tutaj\command]
@="C:\\Tools\\Console2\\bin\\release\\Console.exe \"%1\""