Re: Przyspieszanie Se7en

Autor: OMSON <omson_at_autograf.pl>
Data: Tue 02 Feb 2010 - 22:37:29 MET

W dniu 2010-02-02 18:04, Radosław Sokół pisze:

> A przede wszystkim -- bądź konkretniejszy :) Napisz, *co*
> konkretnie działa wolno, a może będzie można zidentyfikować
> wąskie gardło. Przy problemie postawionym w sposób, w jaki
> to zrobiłeś, udzieliłem chyba jedynej możliwej odpowiedzi.

Nie, nie :) Wszystko ok i działa szybko. Chodziło mi o porady co warto
wyłączyć, co przestawić, co przenieść - tyle. :)
Dla naprowadzenia: pod Windows XP standardowo wyłączam hibernację,
synchronizacje czasu przez internet, automatyczne aktualizacje,
przywracanie systemu, ustawiam swap na sztywno, zmieniam wygląd na
klasyczny, wyłączam efekty wizualne dla najlepszej wydajności czy
udostępnianie drukarek i dokumentów w sieci (proste zabiegi a każdy
minimalnie przyspiesza OS). Dla wygody i porządku zmieniam ścieżki dla
Moje dokumenty czy zmienne środowiskowe, temp'ów przeglądarek itd.
Jest jeszcze trochę tego w XP co warto przestawić na starcie (nie cjce
mi sie rozpisywać - sporym ułatwieniem jest XP-AntiSpy chociażby, gdzie
umożliwia wygodne przestawianie tych ostawień w jednym okienku
interfejsu). Mnie chodzi o wypraktykowane zabiegi ale pod Windows 7.

Pzdr, OMSON