Re: Problem z radiem internetowym

Autor: Lucar <lucar.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 22 Jun 2009 - 12:59:57 MET DST

Sempiterna <rzopa@amorki.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Lucar" <lucar.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> OK... z jakim bitrate nagrywasz?
> (coś mi +- świta, chciałbym potwierdzić, lub zaprzeczyć, czy jest to
> może 256, albo 128?...)

W wersji, której używałem nie można było ustawić bitrate, ale jak zauważyłem
przy odtwarzaniu było to VBR. W międzyczasie znalazłem na innym forum
informację, że najnowsza wersja programu ma ten błąd poprawiony, co zamierzam
przetestować.

W tej wersji można już ustawić stały bitrate do nagrywania. Stąd mam inne
pytanie, jeżeli stacja radiowa jest strumieniowana jako WMA 63kbps 48KHz, to
czy jest jakiś sens nagrywać transmisję jako 128kbps? Czy spowoduje to
podniesienie jakości nagrania?