jaka aplikacja do drukowania na kilku stronach ?

Autor: rebevonrebe <rvr47_at_yahoo.de>
Data: Mon 22 Jun 2009 - 13:02:12 MET DST

mam 4 arkusze A4 folii samoprzylepnej białej do drukarki laserowej,
chcę zrobić ogłoszenie na którym tekst będzie leciał przez te 4 arkusze,
jaką aplikację użyć abym mógł zobaczyć np. na ekranie te 4 strony,
poukładać tekst a potem wydrukować bez stresu,
że wyjdzie inaczej niż chciałem (bo jeden arkusz jest po 4,5 zł)
(ms word da radę ?)
wzór poniżej:
| | | | |
| tekst ogłoszenia tralalala bęc bęc bęc |
| żeby można było posklejać dokładnie |