pytanie o dodatek SP3

Autor: PCMANIAK <pcmaniak_at_onet.eu>
Data: Tue 26 Aug 2008 - 22:47:48 MET DST

Witam,
Właśnie zainstalowałem dodatek SP3 i czytając umowę licencyjną zastanowiły
mnie zmiany w licencji Windows, które z tym idą. Chodzi głównie o to, że
dotychczas polityka Microsoftu dopuszczała instalowanie wszelkich łatek
systemowych wszystkim użytkownikom, a teraz dodatek SP3 wprowadza niejako
sprawdzanie autentyczności poprzez obowiązek aktywacji i sprawdzanie
oryginalności. Jak na razie były znane wciskane pseudo aktualizacje, które
weryfikowały oryginalność systemu Windows oraz ograniczenia instalacji
dodatków takich jak IE7. Zastanawiam się, czy to oznacza zmianę
wcześniejszej polityki i ustanowienie pirackiego Windowsa na poziomie SP2. A
może ktoś miał doświadczenie z instalacją SP3 i "piratem" ?

Zastanawia mnie to, czy wprowadzone w dodatku SP3 sprawdzanie wersji i
obowiązek aktywacji nie istniały wcześniej (pomijając wspomniane
oprogramowanie do sprawdzania autentyczności systemu Windows)?