Re: zmiana rozmiaru papieru danej drukarki z linii polecen?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 14 Aug 2008 - 22:46:22 MET DST

In news:g82289$q4r$2@online.de,
*Tomasz Chmielewski* <tch@nospam.wpkg.org> typed:

> No ale w HKLM nie ma tego klucza - wiec jak go stworze, to chyba tak po
> prostu nie zacznie dzialac?
>
> Innymi slowy: chce "globalnie" (dla danego komputera, dla wszystkich
> uzytkownikow) ustawic dana wielkosc papieru dla danej drukarki.
>
> Z tego co rozumiem, HKEY_USERS dotyczy tylko biezacego uzytkownika -
> wiec nie tedy droga?

Tak to jest dla usera, możesz to dodać do klucza ...\Run , ktory bedzie
każdemu przypisywał dane ustawienia.
Napisz bat'a i wpisz go niego Regedit.exe /s X:\plik.reg, lub wstaw to
polecenie bezposrednio do klucza HKLM...\Run
Mozesz też skorzystać z narzędzia reg.exe
http://www.petri.co.il/reg_command_in_windows_xp.htm
http://www.pcworld.pl/artykuly/43530_3.html
http://commandwindows.com/reg.htm