Re: w2k i rozmiar partycji instalacyjnej

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Thu 14 Aug 2008 - 22:28:50 MET DST

JoteR explained :

> Bo, cytuję: "Ale mam stare CD, integrować mi się nie chce".

uff, kamień z serca ;) bałem się czegoś bardziej ideologicznego

> Czyli w razie draki Konsola odpada.

Mam jeszcze instalkę XP od lapka więc w razie *W* będzie z czego ;)

> Poza tym, to straszne hektary do zaghostowania ;-)

Eeee, system + soft wyjdzie gdzieś ok. 12-14 GB, zrobię bootowalne
recovery na DVD, wyjdzie max 4 płyty :D (IBM R&R jest boot disc + dane)
Dane to sobie machnę co jakiś czas na jakieś DVD-RW

Wojtek