NT4 a M$ Virtual PC, kłopot z .NET 1.1...

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 14 Aug 2008 - 22:51:44 MET DST

Eksperymentuję z maszyną wirtualną by M$.
Puściłem NT4, zainstalowało się ładnie, sterowniki się znalazły... i
poprawki z Windows Update.
Za jasną cholerę nie chce sie zainstalować pakiet Net Framework 1.1,
instalowany z Windows Update instaluje się przez ok. minutę, a następnie
wyrzuca błąd... Przedstawiam zrzuty ekranu (linki do obrazków)

Tak sie zaczyna, zaptaszam i daję do pobrania:

http://sp5sjt.webpark.pl/VN1.png

Pobiera się i wreszcie instaluje, aby w pewnym momencie: (okienko z
błędem odsunięte w dół, aby było widać, co pod spodem)

http://sp5sjt.webpark.pl/VN2.png

Oraz po kliknięciu OK drugi raz:

http://sp5sjt.webpark.pl/VN3.png

Po drugim kliknięciu koniec:

http://sp5sjt.webpark.pl/VN4.png

Gdy instaluję jako samodzielny program, po przekopiowaniu plików i
powpisywaniu wartości do rejestru, instalator zaczyna rejestrować
biblioteki, już na pierwszej się wykopyrta i wyskakują okienka błędu jak
w punkcie 2 i 3, czy czym po pierwszym kliknięciu widać, że już
instalator wycofuje wprowadzone zmiany. Po drugim OK - no co, komunikat
o niepowiodzeniu.

Próbowałem nawet robić tak, że wypreparowałem RegSvcs.exe z pakietu .Net
1.0 angielskiego (ten mi się zainstalował bezbłędnie), ale objawy się
powtórzyły. Nie pomogło zainstalowanie "additions". Próbowałem .NET
instalować jako pierwszą poprawkę, pr5óbowałem jako ostatnią, próbowałem
w kupie, próbowałem osobno... kupa. Jako, że ta instalacja nie jest mi
tak po prawdzie zbyt potrzebna, to pytam bardziej z czystej
ciekawości - czemu framework 1.1 polski nie chce się zainstalować na
maszynie wirtualnej (podczas, gdy wszystko inne bezproblemowo)?
Czy jest jakiś prosty sposób, aby rejestracja bibliotek udała się, żeby
rejestrator nie wywalał się?
Hmm... bo na rzeczywistej maszynie wszystko instaluje si.ę (także FW1.1)
bez problemów... Cóż może być przyczyną?
Google nie było chętne zeznać... Cóż mogłem sknocić?

--
D4
Abecadło z pieca spadło,