Re: Windows XP SP3

Autor: jureq <jureq_at_Xusun.to.z.adresu.Xop.pl>
Data: Thu 14 Aug 2008 - 16:02:44 MET DST

Dnia Thu, 14 Aug 2008 13:52:37 +0200, Jan Bartnik napisał(a):

> Nie wiem o jaka integracje chodzi. Jesli zostanie zintegrowane w taki
> sposob, ze po instalacji XP+SP2 instalator przejdzie do instalacji SP3, to
> naturalnym by bylo, ze moge tego SP3 odinstalowac.

Integracja nie polega na doinstalowaniu. Nie sprawdzałem jak to jest w
SP3, ale kiedyś przeprowadzałem integrację wersji SP1 i SP2 bez użycia
nLite. Plik instalacyjny service packa ma opcję linii poleceń do
integracji powodującą, że pliki SP są rozpakowywane do odpowiednich
katalogów kopii płyty instalacyjnej Windows. Potem w trakcie instalacji
instalator wgrywa te pliki *zamiast* polików oryginalnych. Więc żadne
odinstalowanie nie wchodzi w grę. Przypuszczam, że nLite też robi to w ten
sam spsób (wywołując service pack z odpowiednią opcją).