Re: Windows XP SP3

Autor: Jan Bartnik <bartnikj_at_gmail.com>
Data: Thu 14 Aug 2008 - 13:52:37 MET DST

Dnia Tue, 12 Aug 2008 12:32:22 +0000 (UTC), Jacek Kalinski napisał(a):

> Sugerujesz, że jeśli mam płytkę z XP SP2, zintegruję z nią SP3, nagram
> na nową płytę i z niej zainstaluję system - to mam możliwość
> odinstalowania SP3 i powrotu do SP2? Coś czuję, że bajki opowiadasz...

Nie wiem o jaka integracje chodzi. Jesli zostanie zintegrowane w taki
sposob, ze po instalacji XP+SP2 instalator przejdzie do instalacji SP3, to
naturalnym by bylo, ze moge tego SP3 odinstalowac.

Chodzi tez mi o to, czy lepiej miec XP+SP2 z doinstalowywanym SP3, czy
"czyste" XP+SP3. Bo, jesli czegos nie pomylilem, zdecydowanie lepiej miec
XP+SP2 niz XP z doinstalowanym SP2.

--
Pozdrawiam,
Jasko Bartnik