Re: Liczba połączeń TCP a Service Pack 3

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 14 Aug 2008 - 15:56:58 MET DST

Piotr Krzyżański in news:g817l6$16s7$1@opal.icpnet.pl
...............]
> Tak się składa, że mam sporo legalnego softu, więc nie muszę
> szukać witaminek, przecież prawie 100% robactwa pochodzi
> z takich 'uzdatniaczy'... :-))
> Piciu

ale ja pytalem sie o cos ciekawszego: o Twoją filozofie detekcji certfikatu
jakosci/wiarygodnosci www.
Czym kierujesz sie piszac: "z niewiadomego źródła"? Bo jak wiesz, to b.duzo
rozlicznych, a bardzo przydatnych "programikow" pochodzi ze stron wcale nie
korporacji, ale - jak to mowia - ze stron "godnych zaufania" i w zasadzie
wiemy co to znaczy,jakos te wiedze zdobywamy/wyczuwamy intuicyjnie, plotką,
poczytaniem www, itp itd, mnie interesuje - czym Ty kierujesz sie oceniajac
konkretna www gdy nie jest firmowa na przyklad.
I w konkluzji, ta konkretna www, o ktorej piszemy tutaj i program z niej:
dlaczego nie wzbudza Twojego zaufania i soft z niej takoż ?