Uruchamianie dll pod IIS

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Wed 13 Aug 2008 - 07:55:13 MET DST

Szukałem sporo w necie, ale nie znalazłem odpowiedzi...
Co zrobić, by IIS (na XP Pro) pozwalał na uruchamianie pewnego pliku
*.dll, który przez ODBC łączy się z baza danych? Inne strony wyświetla
prawidłowo, ale chce pobrać plik dll zamiast go wykonać. Wg instrukcji
nie powinno być żadnych problemów, ale jak widać - są. Jakaś zmiana
ustawień w konfiguracji? Jakby to miało pomóc - chodzi o system OPAC.