Re: Czym przeniesc winde NT4 na nowszy sprzet?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 13 Aug 2008 - 03:09:56 MET DST

Użytkownik <franekkimono@sratatata.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1218582891.259410@host.unknown...

> Macie jakis pomysl czym przeniesc chodzace NT4 na nowszy sprzet?
> Nie chodzi mi o migracje na zywo, moge ja wylaczyc, ale na
> innym sprzecie przeciez nie wstanie bez wymiany sterownikow.

Wstanie, spoko, to nie W2k i kolejne.
Jedyny, naprawdę niezbędny warunek, to zainstalowany Service Pack gdy
przenosisz na szybką maszynę.

Kiedyś awaryjnie przenosiłem NT4 położony na chipsecie VIA i Pentium ...
Wróć... Celeron 433, na płytę 486DX2-66 ze 128 RAM. Ze sprzętu przeniósł
się tylko dysk, (NT4 i tak ma uniwersalny sterownik), grafika i dźwięk
były "nowe".
Wstał bez żadnych problemów, żadnych sterów (poza tymi do "nowych" kart)
nie instalowałem, nawet nie odinstalowałem tych z poprzedniej płyty...
zresztą, ich właściwie w ogóle nie było.
Jeśli się niepokoisz, to możesz odinstalować dedykowane stery, a potem
wrzucić dedykowane dla nowych komponentów. U mnie przeszło i bez tego.
Po prostu po przenosinach normalnie chodziło.
Możesz też przed zmianami zrobić obrazek dysku dla ew. przywrócenia w
razie draki, oraz, co niezależnie od wszystkiego gorąco polecam, kopię
zapasową danych. PAMIĘTAJ O SP6a jeśli przenosisz na szybki sprzęt. Bez
tego system nie wstanie!

--
D4