Re: Uruchamianie dll pod IIS

Autor: LW <leszek.wachowicz_at_gmail.com>
Data: Wed 13 Aug 2008 - 10:35:46 MET DST

> Co zrobić, by IIS (na XP Pro) pozwalał na uruchamianie pewnego pliku
> *.dll, który przez ODBC łączy się z baza danych? Inne strony wyświetla
> prawidłowo, ale chce pobrać plik dll zamiast go wykonać. Wg instrukcji
> nie powinno być żadnych problemów, ale jak widać - są.
Nie za bardzo rozumiem, jak to chce pobrac skad - dokad? wydaje mi sie
ze wiekszosc dll'ek (jesli mowimy o aplikacji ktora dziala na iis'e)
powinna znajdowac sie w katalogu bin. Chociaz kto wie co to za
aplikacja:) Jesli masz problemy z prawami dostepu to proponuje uzyc
caspol.exe - ale to chyba nic nie pomoze na Twoj problem.