Re: server radia internetowego [cross]

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 20:47:19 MET DST

Dnia Sat, 02 Aug 2008 12:54:45 -0400, rs napisał(a):

> bo np. nie jest w stanie pokazac folderow dalej niz na litere A.

No popatrz, jakoś tego nie zauważyłem. Może mamy różne Orb-y.

> moze dlatego, ze to kilkadziesiat tysiecy. jak pisalem, domyslam sie
> ze to fajny program do wywalenia wlasnie tej wielkosci bazy danych.

> przy odtwarzaniu tez? <rs>

Tak, gdyż Orb zawiera w sobie m.in. serwer realmedia, serwer windows
media i rozmaite konwertery umożliwiające streamowanie muzyki i filmów w
praktycznie dowolnym formacie, z kompresją automatycznie dobieraną do
parametrów łącza, i na niemal dowolnym sprzęcie. Także na komórkach.
Zasoby zajmuje konwersja jednego formatu w drugi w realtime podczas
odtwarzania.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/