Re: server radia internetowego [cross]

Autor: tg <a_at_b.cpl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 11:08:07 MET DST

rs w news:fku6945f2duccqk0ajus7qhrlogodjimlt@4ax.com napisal:
> kilka tera. dysk sieciowy to nie do konca dobre, w tym wypadku,
> rozwiazanie, bo w czasie kiedy ja bede np. w samolocie, czesc tych
> plikow musi byc dostepna. poza tym, za ktorym upadkiem walizki, ten
> RAID szlag by w koncu trafil. <rs>

jak kilka tera to jeszcze niezbyt... a przez dysk sieciowy nie mialem
na mysli NAS tylko w przypadku wuala okolice p2p w ktorych mozesz
nadac uzytkownikom i grupom prawa do plikow ktore sa silnie szyfrowane
a klient programu mapuje sie pod nowa liteka dysku (tak jak mozna zamapowac
udzialy z windows network)

ogolnie cos na zasadzie http://www.edysk.pl/ http://www.filesanywhere.com/ i
innych tego typu

ma to swoje plusy i minusy