XP i sterowniki - rejestr

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Fri 01 Aug 2008 - 12:45:56 MET DST

 Ostatnio znajomy przyniósł mi bardzo zainfekowany komputer. Combofix,
Hijackthis i program antywirusowy sobie z tym poradziły. Na koniec Registry
First Aid w ustawieniach domyślnych i wszystko działało w zasadzie OK, ale
był problem z USB. Po podłączeniu czegokolwiek na USB - czegoś do czego XP
ma na 100 % sterowniki prosił o sterowniki. W menadżerze urządzeń kontroler
USB był tylko standardowy i główny koncentrator. To najprostszym sposobem
było usunięcie wszystkiego ,reset i powinien sam doinstalować, ale tak nie
było. Prosił o sterowniki. Ze strony Intela pobrałem sterowniki do tego
chipsetu I945 rozpakowałem i podczas instalacji podałem ścieżkę, niby ok
znalazł i zainstalował kontroler, ale zawsze po instalacji kontrolera
instaluje główny koncentrator USB. Pojawiło się okno że znaleziono nowy
sprzęt czyli ok, ale później nie główny koncentrator USB tylko nieznany i
prośba o podanie miejsca sterowników. Po wskazaniu miejsca sterowników od
chipsetu nie znajduje nic. Jedyne co pomogło to odzyskanie rejestru przed
modyfikacją przez Registry First Aid. Uruchomiłem RFA odzyskałem rejestr z
backup-u reset komputera i wszystko znalazł sam, pendrive i dyski też
działają bez problemu.
Moje pytanie jak sobie poradzić z czymś takim w przyszłości - już kiedyś
miałem coś takiego i nie pamiętam jak to zrobiłem - jeżeli nie mamy ustawień
poprzednich rejestru. Gdzie w rejestrze szukać tego.