Re: XP i sterowniki - rejestr

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 01 Aug 2008 - 20:20:58 MET DST

In news:g6uph5$fnh$1@news.onet.pl,
*Kowal* <kowalik_k@op.pl> typed:

http://stawikpiast.spaces.live.com/blog/cns!57DCB34AF857B4AB!146.entry

> Moje pytanie jak sobie poradzić z czymś takim w przyszłości - już kiedyś
> miałem coś takiego i nie pamiętam jak to zrobiłem - jeżeli nie mamy
> ustawień poprzednich rejestru. Gdzie w rejestrze szukać tego.

Jest to zapisane w rejestrze:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\USBSTOR\plus podklucze
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\USB\plus podklucze
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\WpdBusEnumRoot\plus
podklucze