Re: XP i sterowniki - rejestr

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 01 Aug 2008 - 14:04:32 MET DST

> Moje pytanie jak sobie poradzić z czymś takim w przyszłości - już kiedyś
> miałem coś takiego i nie pamiętam jak to zrobiłem - jeżeli nie mamy
> ustawień poprzednich rejestru. Gdzie w rejestrze szukać tego.

swego czasu stwierdziłem, że nie ma sensu kopać się z koniem i jeżeli system
stwarza większe trudności w odwirusowaniu i przywracaniu ustawień jedynym
wyjściem jest format i instalacja systemu na nowo. Czas na to potrzebny bywa
nieraz szybszy niż grzebanie się w ustawieniach windowa. Wcześniej zgrywam
tylko dane na dysk przenośny albo inną partycję. System postawiony na nowo
chodzi o wiele lepiej od przegrzebanego.