Re: Ratunku, czy popsulam notebooka

Autor: Anka <stona_at_fuw.edu.pl>
Data: Thu 15 May 2008 - 22:44:47 MET DST

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:g0i0t5$e2l$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> In news:482c7ca1$1@news.home.net.pl,
> *Sempiterna* <rzopa@amorki.pl> typed:

> Wtedy się robi taki trik:
> Wejdź do konsoli odzyskiwania i wydaj takie polecenia:
> Chkdsk /r
> oraz
> cd system32\config [Enter]
> ren system system.old [Enter]
> copy system.old system [Enter]
> Exit [Enter]
> Wejdź do systemu
>
> Jesli bedzie problem z innymi plikami, to wykonaj podobnie z plikami
> software, ntuser.dat w swoim profilu i tym, który jest uszkodzony

> [...]

Kochani ,
serdecznie dziękuję za pomoc, wasz wysilek i troske
ostatecznie zdecydowalam sie na przywrocenie systemu z plyty XP i
zadzialalo, wszystkie programy dzialaja..
hurra, jestem uratowana.
Dane z dysku zrzucilam korzystajac z Knopixa.
Dysk jest stary/nowy tzn kupiony pol roku temu fabrycznie zapieczetowana
20GB.
 W komunikatach po chkdsk /r ani razu nie zameldowal bad blocku.
 Dzięęęki Anka