Re: Ratunku, czy popsulam notebooka

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 16 May 2008 - 11:43:12 MET DST

Użytkownik "Anka" <stona@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:g0ieek$764$1@h1.uw.edu.pl...
> Kochani ,
> serdecznie dziękuję za pomoc, wasz wysilek i troske
> ostatecznie zdecydowalam sie na przywrocenie systemu z plyty XP i
> zadzialalo, wszystkie programy dzialaja..

Cieszymy się Aniu niezmiernie :)

> hurra, jestem uratowana.

I bardzo dobrze! :)

> Dane z dysku zrzucilam korzystajac z Knopixa.

Ja też parę razy się Knopkiem posiłkowałem przy problemach.

> Dysk jest stary/nowy tzn kupiony pol roku temu fabrycznie
> zapieczetowana 20GB.

Czyli taki najstarszy nie jest. Ale jak to urządzenie - różnie może byc.

> W komunikatach po chkdsk /r ani razu nie zameldowal bad blocku.

Ale na szczęście okazał się być dobry.

> Dzięęęki Anka

Ależ, nie ma sprawy!

Teraz - dla innych pytających - napiszę, dlaczego tak szybko i mocno
uzyskałaś pomoc - Twój przykład to prawie wzorzec właściwego
postepowania ze strony http://rtfm.killfile.pl, pytanie zadałaś
rzeczowo, wiedziałaś o co chodzi, opisałaś problem w miarę przystępnie i
treściwie, nie stawiałaś się na pozycji, że "należy mi się przez sam
fakt napisania". Nie otrzymała byś odpowiedzi, albo nawet ochrzan, gdyby
to było "komputer mi nie chodzi, co popsułam?". Brawo Aniu. Gdyby
wszyscy tak stawiali pytanie jak Ty, to pomaganie było by przyjemnością,
jak w Twoim przypadku :)) Po pierwsze, sama włożyłaś w rozwiązanie
problemu choć cień wysiłku (a włożyłas sporo, to się chwali), po drugie
krótko i treściwie opisałaś swój problem i nie trzeba Cię było
rozszyfrowywać :) (nawet ja tak ładnie nie umiem) :)) Po trzecie - nie
stawiałaś się ponad innymi, zachowałaś się bardzo grzecznie, a ludzie są
na to wyczuleni.
Powodzenia, pilnuj kompka, będzie dobrze :))
Ja chyba sobie wyłuskam wątek z Twoim problemem i wrzucę do archiwum,
aby pokazywać innym jako przykład właściwego postepowania. Może sam się
czegoś nauczę? :))

--
D4
Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych.