Re: Odliczanie dla xp i vista 10

Autor: frank drebin <brunerro.blablabla_at_wp.pl>
Data: Wed 23 Apr 2008 - 10:49:18 MET DST

Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał
w wiadomości news:fulfe3$ei8$2@mx1.internetia.pl
> Osoba podpisana jako frank drebin <brunerro.blablabla@wp.pl> w

> Może gdybyś czytał, a nie tylko pisał, to potrafiłbyś powiązać liczbę
> z tematu z liczbą w treści...

Ha, mnie chodzi o takie coś, co na różnych forach nazywa się "przyklejony".
Dużo ludzi wchodzi na grupy zadać pytanie a nie czytać posty innych. Z tego
powodu, po kilkunastu postach, Twój post ginie gdzieś daleko w tłumie.
Dlatego napisałem o codziennym pisaniu.

> Czyżby? Sygnaturkę jakoś przestałeś psuć. Innych rzeczy też się możesz
> nauczyć.

Co znaczy przestałeś?
Ja ją sukę muszę zawsze ręcznie edytować (aż 3 kliki). I albo o tym pamiętam
albo nie (zależy to od temperatury dyskusji i tempa). Dziś dla przykładu
zapomnę ;-)

--