brak praw dostępu - SERVER2003

Autor: nnowy <nnowy_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 23 Apr 2008 - 10:17:58 MET DST

Cześć.

Jako, że jestem zielony w temacie, takie oto pytanie mnie męczy:

Mam Serwer (Windows Server 2003).
Na serwerze mam zdefiniowanych użytkowników USER1 i USER2 z odpowiednimi
hasłami.
Do sieci lokalnej mam podłączone dwie stacje robocze AA i BB (WIN XP).
Hasło logowania do stacji roboczych jest identyczne z odpowiednimi hasłami
na serwerze.

Na serwerze udostępniłem katalog i przydzieliłem do niego prawa dla obu
użytkowników.

Problem jest taki:
Ze stacji roboczej AA mogę przez otoczenie sieciowe dostać się do
udostępnionego katalogu zgodnie z przydzielonymi prawami, a ze stacji
roboczej BB nie mam takiej możliwości (odmowa dostępu) mimo, że przydzielone
są dokładnie takie same prawa.
Sytuacja jest dokładnie taka sama, jeśli dla stacji BB zdefinuję hasło
logowania do systemu WIN XP takie jak zdefiniowane jest na serwerze dla
użytkownika AA.

mało piszę o ogólnie (z braku doświadczenia w temacie)
ale może ktoś podpowie w czym jest problem?

pozdr
nnowy