Re: Odliczanie dla xp i vista 10

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Wed 23 Apr 2008 - 13:39:02 MET DST

Osoba podpisana jako frank drebin <brunerro.blablabla@wp.pl> w artykule
<news:fumt65$ef2$1@achot.icm.edu.pl> pisze:

> Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał
> w wiadomości news:fulfe3$ei8$2@mx1.internetia.pl

> Ha, mnie chodzi o takie coś, co na różnych forach nazywa się
> "przyklejony". Dużo ludzi wchodzi na grupy zadać pytanie a nie czytać
> posty innych. Z tego powodu, po kilkunastu postach, Twój post ginie
> gdzieś daleko w tłumie. Dlatego napisałem o codziennym pisaniu.

Napisałeś dlatego, że nie nauczyłeś się dobrze korzystać z grup
dyskusyjnych.

Netykieta zaleca, aby pytanie zadawać najpierw wyszukiwarce. Potem należy
przejrzeć wiadomości z ostatniego okresu (tydzień to naprawdę minimum,
zalecany jest miesiąc), a dopiero na końcu wysyłać wiadomość z
przedstawionymi szczegółami problemu.
Osoby czytające grupy przez dłuższy czas nie korzystają z domyślnego widoku
Wysyłanie tej samej wiadomości częściej niż raz na tydzień zwykle jest
traktowane jako spam niezależnie od sensu tej wiadomości. Sprawdź, jak
często są wysyłane FAQ grupy pl.test.

> Co znaczy przestałeś?
> Ja ją sukę muszę zawsze ręcznie edytować (aż 3 kliki).

Masz chyba kłopoty z czytaniem, a na stronie programu jest to wyraźnie
opisane. Outlook Express od jakiegoś czasu sam wstawia poprawną sygnaturkę,
w Windows (Live) Mail tego też nie popsuli. Wyłącz zbędną funkcję w
OE-QuoteFix.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)