Re: PageDefrag, pagefile.sys

Autor: newsy z onetu <newsyzonetu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 16:24:32 MET DST

1634Racine pisze:

> A w2k tez "najlepiej jak ma z giga ramu".

ee, mi win2k bardzo ładnie pracował na komputerach z 128-256MB RAM,
wiele różnych rodzajów zastosowań

> Jako o ciekawostke podpytuje o viste, bowiem znajomy ma to cudo i pakuje
> tyle ramu ile w Polsce wyprodukowano :), mowi,ze tak ma byc i juz, bo system
> pozera i juz :) Nie wiem... ma chyba z 4 giga :)

heh ja mam (ale to tak dla zabawy) 5GB, bo akurat takie miałem pod ręką
w domu (z różnych rozbudów itp itd) i chodzi.. ładnie :)

zgadza się, dlatego mając system na RAID0 (jakis na płycie, nic
specjalnego, chyba sil 3112 albo intel, już nie pamiętam) uruchamiało
się wszystko błyskawicznie, ale swap już tak niebardzo działał ..