Re: Załamujący czas uruchamiania

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 16:00:58 MET DST

Piotr Krzyżański pisze:

> Jeśli masz uszkodzony profil i tenże uszkodzony profil powodował
> długie ładowanie systemu, to wymiana antywirusa nie jest konieczna.
> (Chyba, że to coś ze stajni symanteca - wtedy tak) ;)

Odinstalowałem Antywirusa i... profil sie ładuje znacznie szybciej -
klik i już załadowany.
Tyle tylko ze tym razem od pokazania sie ekranu logowania do zalogowania
minęło 10 minut (bo na tyle mnie wcięło sprzed komputera).
Tak czy siak, sprawdziłem bootvis jak wyglądają czasy uruchamiania -
jakiś unknown sterownik zajmował 120sekund i tyle oczekiwał na reakcje.
nie jestem w stanie określić co to było bo nawet nie czytało nic z
dyski, nie widać było co mogło wywołać. po prostu unknown i już.
Podejrzenie padło na kilka kart sieciowych - ale tez nie to.
W każdym razie pozornie wszystko wydaje sie być ok.
Antywirus jakiego miałem to AVG 7.5

I jaki Antywir teraz w zamian?