Re: problem z vista?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 00:14:38 MET DST

Tadeusz log:
> Witam
> Mam zainstalowaną na laptopie Hp system windos vista business - legalny i
> czasami po aktualizacjach sytemu wyświetla mi komunikat, ze dokonano
> niedozwolone zmiany w systemie windows i pisze jeszcze drugi komunikat
> cos, ze mogłem paść ofiara piractwa komputerowego i mogę mieć nielegalny
> system. Po zamknięciu i ponownym uruchomieniu laptoa znika. Co to może
> być?

Hi!
1. Reakcja AV na modyfikacje plików systemowych przez update?
2. Uszkodzony mechanizm walidacji/update Visty?
3. http://www.microsoft.com/resources/howtotell/default.aspx?displaylang=pl
http://www.microsoft.com/genuine/default.aspx?displaylang=pl

MICHAL: Mechanical Intelligent Calculation and Hazardous Assassination
Lifeform
BIEK: Being Intended for Exploration and Killing ...