problem z vista?

Autor: Tadeusz <husky10_at_wytnij.gazeta.pl>
Data: Sat 12 Apr 2008 - 12:41:02 MET DST

Witam
Mam zainstalowaną na laptopie Hp system windos vista business - legalny
i czasami po aktualizacjach sytemu wyświetla mi komunikat, ze dokonano
niedozwolone zmiany w systemie windows i pisze jeszcze drugi komunikat
cos, ze mogłem paść ofiara piractwa komputerowego i mogę mieć nielegalny
system. Po zamknięciu i ponownym uruchomieniu laptoa znika. Co to może być?

--
Pozdrawiam Tadeusz
Linux Mandriva Registred  User - 361135