Re: Blokada Internetu za pomocą GPO

Autor: Michał Kwiatkowski <mikeskil_at_wstawka.op.pl>
Data: Sat 12 Apr 2008 - 22:11:48 MET DST

W dniu 2008-04-12 19:25, Radosław Sokół pisze:

> I odpowiednio niskie uprawnienia użytkowników (by sobie nie
> przestawili parametrów sieci).

No fakt - ale jak AD z GPO to raczej standard.

> Poza tym -- jak takie coś
> zareaguje na odłączenie i ponowne przyłączenie przewodu
> sieciowego?

A to IMO zależy od czasu dzierżawy DHCP. Przy odpowiednio długim - nie
ma problemu.

Tak przy okazji - da radę wymusić via GPO, albo inaczej w AD
automatyczne wylogowanie bez drastycznych posunięć typu ubijanie
winlogon? Odkąd założyłem polisę wymuszającą wygaszacz z hasłem Userland
przestał się wylogowywać i ludzka mowa do nich nie trafia... :(

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski (at home)