Re: Odporno¶æ na wirusy ...

Autor: Tomy M. <tomy_at_tomy.webd.pl>
Data: Mon 07 Apr 2008 - 00:49:13 MET DST

U¿ytkownik "Skrypëk" <skrypëk@pûbliçënëmy.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:ftbh2a$51b$1@news.albasani.net...

> A jako¶ nie zosta³, wiêc nie jest rzadkim zjawiskiem. I nie dlatego, ze siê
> stara³em, lecz po prostu z lenistwa - nie chce misiê z powrotem uruchamiaæ
> wszlkich a³ltuków, mirców, gg i innych komunikatorów, wiêc rzadko komputer
> restartujê.

Pracujesz zawodowo na/przy komputerze ?
Nie masz ochoty czasami wy³±czyæ tej diabelskiej
maszyny i mieæ ¶wiadomo¶æ ¿e nic tam siê w tym
czasie nie spier*li ? ;-)

> O pojêciu uci±¿liwo¶ci downtime'u to mo¿na rozmawiaæ w przypadku Windows
> Server, wiêc nie mieszaj pojêæ.

Je¿eli czas restartu 500-600% d³u¿szy nie jest
wiêc problemem to co nim w takim razie jest ?

> Dysków jak dysków, ale obs³uga pendrive'ów i aparatów fotograficznych
> pojawi³a siê dopiero w Windows ME.

  A sk±d¿e ? Do systemu WINDOWS98SE istanieje SP2 zawieraj±ce
wszelkie potrzebne (niekoniecznie wszystkie) poprawki, ³aty
i dodatkowe programy. Nawet pulpit zdalny jest w tym SP2
zawarty oraz program do kopi zapasowej systemu/rejestru
i szczególnie wa¿nych plików systemowych.
http://sp.up.pl/
Sterowniki pamieci masowych USB s± od dawna obs³ugiwane.
Problem raczej w tym ¿e firmy produkuj±ce aparaty
fotograficzne nie za bardzo chc± kozystaæ z tego trybu
i tworz± w³asne systemy transmisji danych :-/

  Oczywi¶cie ¿e ten PACK nie powsta³ w Microsoft.
Podobnie jak obs³uga du¿ych dysków o której
jeszcze kilka miesiêcy temu nie mo¿na by³o pomarzyæ
na WIN98SE. Ale mnie jako u¿ytkownika niewiele to obchodzi.
Instalujê i u¿ywam.

Tomy M. www.ansibl.com