Re: Odporność na wirusy ...

Autor: Skrypëk <skrypëk_at_pűbliçënëmy.pl>
Data: Mon 07 Apr 2008 - 20:30:39 MET DST

Tomy M. nabazgrał:
> Użytkownik "Skrypëk" <skrypëk@pűbliçënëmy.pl> napisał w wiadomości

> Pracujesz zawodowo na/przy komputerze ?
> Nie masz ochoty czasami wyłączyć tej diabelskiej
> maszyny i mieć świadomość że nic tam się w tym
> czasie nie spier*li ? ;-)

Lubię jak działa i w każdej chwili mogę wleźć na pulpitę zdalną :P

> Jeżeli czas restartu 500-600% dłuższy nie jest
> więc problemem to co nim w takim razie jest ?

W 98? Uciążliwa jest sama konieczność restartów, gdy zmiana byle ustawienia
go wymaga bądź system pozwola jakiemuś padu-padu zapisywać w dowolnym
miejscu pamięci powodując błękitne ekrany.

> A skądże ? Do systemu WINDOWS98SE istanieje SP2 zawierające
> wszelkie potrzebne (niekoniecznie wszystkie) poprawki, łaty
> i dodatkowe programy. Nawet pulpit zdalny jest w tym SP2
> zawarty oraz program do kopi zapasowej systemu/rejestru
> i szczególnie ważnych plików systemowych.
> http://sp.up.pl/

"Zawarte są tu tylko uaktualnienia systemu. Ne ma tu Internetu Explorer 6,
DirectX 9, Player Media 9 i ich uaktualnień"
Dlaczego kłamiesz?

> Oczywiście że ten PACK nie powstał w Microsoft.
> Podobnie jak obsługa dużych dysków o której
> jeszcze kilka miesięcy temu nie można było pomarzyć
> na WIN98SE. Ale mnie jako użytkownika niewiele to obchodzi.
> Instaluję i używam.

Tej, to po co właściwie rozważasz migrację na NT?