Re: hamster zamiast OE Power Tool

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 06 Apr 2008 - 23:07:11 MET DST

Dnia Sun, 6 Apr 2008 22:38:01 +0200, 1634Racine napisał(a):

> Andrzej P. Wozniak w news:ftb3aa$2df$1@news.onet.pl

> i zdaje sie,ze takich skryptow na http://hamster.thebat.pl nie widze [nie
> jestem pewnie teraz precyzyjny,ale tak z grubsza zdaje sie jest...].
> Kill_Set_XHeader & Fix_BadQuotes - nie zawieraja chyba powyzszych
> wymagan,ktore elegancko zechciales wypisac.No chyba,ze czegos szybkim rzutem
> oka nie dostrzeglem,ale chyba jednak nie zawieraja.
> Czyli h. nie zastapi (bedac sprzezonym z OE) w tym wzgledzie power toola.
> hm.

OEPT nie używa skryptów. W momencie otwierania wiadomości przechwytuje
zawartość okienka OE, przeformatowuje ją i wkleja z powrotem. I z tego
prostego powodu nie da się zastąpić go Hamsterem, żeby miał nie wiem jak
wymyślne skrypty.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/